Veckan som gått...

Den här veckan har mest handlat om jobb. Men några roliga saker har vi iallafall hunnit med. Vi var på bio i Kungsör i tisdags. Det var jag, Erika, Jonatan, Simon och Rasmus ( Jonatans kompis) .Filmen var jättebra men lite pinsamt var det allt. Filmen är ju barntillåten med vissa " vuxenscener " och mina barn var de enda barnen + tjejer i gäng. Jag undrar vad de tänkte om mig som mamma???!!!...... Men jag är ett stoort SATC fan och har boxen och den har vi tittat på, så självklart ville alla se nya filmen!!! Fast det skall bli kul när videon kommer, då kan jag släppa loss tårarna på riktigt - jag behärskade mig en hel del - jag är en som gråter när det är sorgligt! SE DEN, om du sett de andra delarna, DU BLIR INTE BESVIKEN!!!!!



Fotbollen har jag tittat på , jag blev väldigt imponerad av Ryssland när de spöade " oss" så jag ville ju självklart se resten av turneringen!

Veckans tråkiga nyhet är : Jonatan har fått öroninflammation och nu äter han penicillin! Men han mår förhållandevis ganska bra!


Sedan har vi hunnit shoppa: det blev varsin tröja till Jonatan och Simon ,en tröja till mig och ett par fotbollshandskar till Simon. Erika hittade däremot ingenting. Fast kanske blir det mer shopping, Simon har match i Hallstahammar i morgon och då kanske vi hinner till Västerås innan ,på Stadium rean!

Slut från mig för denna gång, jag såg att jag fått två inlägg Kul och Tack för dem! Extra kul att du hittade hit Frida!



Hit längtar jag  JÄTTEMYCKET!!! Bilden är ifrån Florida , där vi var i januari i år!!!








KRAM E-M









Kommentera här: