30 november 2008.

Hej !

  är det idag!
Jag var snabb på knappen igår kväll så jag skickade in inlägget för tidigt!

Idag har vi varit i Västerås igen! Simon hade poolspel i Bandy. Vi åkte vid 08.00 i morse. De förlorade bägge matcherna men höll humöret uppe!

Heja 

Vi åt lunch på IKEA efteråt och sedan åkte vi till BJÖRKMANS BIL idag igen !

MARKOLIOO uppträdde !












                                Dea Norberg idag med !




                                Simon & Markolioo !

Idag vann vi ett paraply, två cd:n med "3 S" . Vi ville vinna en till biljett till Bandy WM. En äldre dam vann biljetten och jag tog mod till mig och frågade om hon kunde tänka sig byta, till en cd med de 3 S:en. Det ville hon GÄRNA !!! 
Så vi gick alla nöjda ur den dealen !
Så nu kan hela familjen gå på bandy , för barnen går in gratis! (Erika vill inte följa med, hon är inte intresserad av bandy!)

( Jonatan & Erika ville heller inte vara med på bild ! ) 


Må så gott alla som läser detta !!!


KRAM E-M


Kommentarer:

1 Marie R:

Hej vännen! Tjejträff hos mig torsdagen den 11 december kl 19.30. Kul att alla kan komma, syrran kommer lite senare. Sköt om dig!! kram Marie

2 Mika:

Ohhh vad lyxigt att träffa underbara Dea två dagar på raken! :O ;) haha!



Hon är fantastisk :)

Kommentera här: