Stockholm!

Hej !

Idag har vi varit i Stockholm hela dagen. Först var vi ut till Älvsjö på mässan :SKOLFORUM. Det vara bara jag och pojkarna, Erika hade jobb (förmiddag) och Göran hade jobbat natt ,12 timmarspass 18.00-06.00 så han blev hemma.......



Vi träffade folk,fick vara med i tävlingar, Jonatan vann en Reebook t-shirt i en tävling om dopning. Han fick ALLA RÄTT!!!!!
Vi fick godis, pennor och lite annat smått och gott!!! Efter att gått runt där i flera timmar letade vi oss ut till BARKARBY. Där åt vi på Pizza Hut innan vi började shoppa!





Vi hittade kläder inne på : Björn Borg, PUMA,Stadium mm.

Det sista vi gjorde innan hemfärd var att vi fikade inne på :   jag tog en god morotskaka!

 Jonatan tog chokladboll  och Simon kanelbulle .

Vi var väl hemma strax efter kl 19.00 ! En lång men väldigt mysig dag! Och jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv, jag körde ju i Stockholm utan några blessyrer!!!!!!

Må så gott du som läser detta!!!


KRAM E-M

Kommentarer:

1 erika:

Vad kul :) Jag har fått pennor av Simon, och det var bra eftersom jag glömde att fråga om det!

Kommentera här: