Helgen !

Hej !

I fredags slutade jag tidigt och då åkte killarna och jag till Västerås. Vi shoppade ridkläder till Simon: hjälm,stövlar,  ridbyxor & handskar.


 
                                Simon i munderingen!

 
                                 "Höstbild utanför vårt hus" 

Visst är trädet fint???

Igår var vi först och red och sedan åkte vi upp till KOPPARBERGS MARKNAD. Det är en tradition att åka dit. Vi har varit där i 14 år på raken och även innan jag träffade Göran åkte jag dit varje år......
Jag köpte 14 par strumpor med roliga motiv tex grisar , hundar & katter. Annars hittade jag inget ..... Vi åkte även förbi fam Sandberg/ Ohlssons i husvagnen (i Kloten ) och fikade.





Idag har vi varit i Västerås igen. Jonatans lag Forsby FF P-95 hade match mot Skiljebo och de vann med 2-1! Kul!!
Sedan tänkte vi fortsätta shoppa men : 


först åt vi på   sedan handlade vi en Innebandy klubba till Jonatan. Därefter åkte vi in till stan. Inne i "Multi media" uppträdde E.M.D så vi stod en stund och tittade på dem. Men vi tog inga kort och autograf kön var ruskigt låååång.......

Vi köpte nya byxor åt Simon istället, sedan åkte vi hem.



Må så gott du som läser detta!!!!

KRAM E-M




Kommentarer:

1 Liisa från andra sidan landet:

Hej hej, du har lika fullt upp nästan som jag med fotboll. Hur orkar du shoppa varje dag? En annan jobbar och skjutsar till träning och match eller om det är hemma så får de cykla eller ta moppe. Att du ens får med dina för att handla? Mina fick jag släpa med för att de skulle välja ut höstjacka, och som Fredde sa "Jag fryser inte, varför ska jag med". Så det kan va. Vi har ett dop att se fram emot i nov. allhelgona helgen, Peters brors unge. Sen direkt efter det ska vi ut med jobbet och se Cabare CARTWRIGHT på Kajskjul 8. Det ser jag fram emot. Ha det så gott i höstmörkret och hälsa alla kända. Kram Liisa

2 Eva-Marie:

Hej Liisa!!! Kul som 17 att du hittat hit och att du lämnar spår!! Alla mina ungar älskar shopping!!!! Fast denna gång var det ju för ett gott ändamål.... Låter fullspäckat ditt schema vi har tyvärr inget planerat just nu. Byter fönster nere i kök & vardagsrum!!! Tar tid!!! Sköt om er och hälsa killarna!!! Kram E-M &Co.

Kommentera här: