Fest & Derby !

Hej!

Igår kväll var vi på en mycket trevlig fest hos Görans bror med fam. Födelsedags fest / kräftskiva....



Vi umgicks, åt god mat och drack gott. Barnen hade det helmysigt med dopp i poolen mitt i natten.....

På söndagen hade vi en välförtjänt sovmorgon och sedan var det DAGS för DERBY ! Det var Simon`s lag som skulle möta Köpings andra fotbollslag Forsby FF.

Det var ju lite pirrigt eftersom det är Simons gamla lag han/de skulle möta. Förra året när Simon spelade i Forsby vann Forsby.

MEN denna gång vann KÖPING FF P-98 med 7-2!!!! Simon var otroligt glad och givetvis vi andra med för de gjorde en riktigt jättebra match och segern var ALDRIG hotad!!!

HEJA

Vi hann även gå "Ullvirundan" Göran och jag och sedan tittade jag på tv och tog hand om :

.......


Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M

Kommentarer:

1 Annette:

Lycka till med operationen på tisdag. Tänker på dig. Kram från Annette.

2 Eva-Marie:

Tack Annette!Det värmer att höra att du tänker på mig och jag hoppas att jag överlever, hi hi... Kram E-M

3 Frida:

Hej!!

de e bara bra med mig! Vad jobbigt med din fot, stackars dig... Jag är ganska osäker på min söndag, låter dock jätte kul och tack för att du tänker på mig:)! Men kan någon annan ta den så ge den till den personen, annars kanske vi kan höras närmare och det fortfarande finns biljetter!?

Ta hand om er, hälsa..

Kram Frida

Kommentera här: