Mor & Son resa!

Hej!

Ja, det skall jag och Simon på ......  (Vi skall på en kryssning ) & varken Göran eller Jonatan ville följa med denna gång!!!!! Så för att få se LINDA igen kanske för sista gången på länge åker vi med SILJA GALAXY till ÅBO den 14/2 ! 

                                  

Ja, jag vet att det är :

ALLA HJÄRTANS DAG då, men vi kan fira det både på fredagen och en stund på lördagen........

Jonatan och jag brukar också göra sådana här resor.... Då åker vi till Stockholm ( Åkersberga ) till Maja & Vincent . Då brukar Simon & Göran få vara hemma!

Det skall bli jättekul fast jag är lite nervös för att det skall gunga......

Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M

Kommentarer:

1 Jennie:

Åh vad jag önskar att jag också kunde åka på kryssningen!

Ska dock tävla då, :/

Men ni får ha det så kul!

2 Emma:

Hej igen!

Jag ska prata med mor min.

Jag ska nämligen upp till stockholm då (eller egentligen skulle jag åka upp på söndagen) men det är billigare på fredagen.

Jag ger besked senast imorgon!

Kram

3 maria:

åå,vad kul att åka Silja Galaxy det skulle jag också vilja

för man vet ju aldrig när Linda ska spela nu när hon ska bli mamma..



ps. jätte fin blogg :D



Kommentera här: