Sjuklingar & Farväl !

Hej!

Det är sjukstuga hos Ohlssons! Nja, det är inte så farligt, Jonatan vaknade och kände sig "pottig" hade ont i halsen & Simon hade ont i huvudet så de blev hemma från skolan idag. Jag fick ont i magen efter frukosten på jobbet och blev lös i magen. Så jag gick hem från jobbet efter halva dagen...... Fick behålla det jag åt på lunchen men känner av magen. Pojkarna är nog tillbaka i skolan i morgon men jag tar det säkra före det osäkra och stannar hemma. Man måste visa hänsyn mot andra människor - vill inte smitta ner någon!!!!!

                                                      


Sedan får vi nu säga HEJ DÅ till Frida i Caracola som lämnar gruppen! Simon kommer att sakna dig!!!!!!!!


                            Emilie,Emma,Simon & Frida !


Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M


Kommentarer:

1 Jennie:

Åh, vad roligt! Jag skulle så gärna ha följt med som sagt... !

Hälsa Simon! :)

Vi ses.



Kram på er!

2 Mikael:

Att Frida lämnar Caracola är ju hur tråkigt som helst :( It's not gonna be the same without her!

3 Alfred:

o det var värkligen länge sen o jag hoppas ni ringer

om ni har glömt:

telefon:125066

STAD:kristianstad

gata:killigårdsvägen 7

men hälsa simon o jonathan o hoppas ni bor på rodeway inn. ok coolt att jag kommer ihåg det. ja men hälsa dig o glöm inte att ringa!

Kommentera här: