Köping-Finspång-Arboga !

Hej!

När jag slutade jobbet i fredags åkte Simon och jag ner till " Krillan " och badade. Sedan var jag så trött på mitt hår så jag slank in på en "Drop-In" frisering och klippte mig.  

Jag blev för en gångs skull - NÖJD !
 
Därefter var vi på Willys och veckohandlade och efter kvällsmaten gick vi "Ullvirundan". 

I lördags åkte vi till Finspång för att titta på Jonatan och hans lag. De var med i en cup! Tyvärr slutade den matchen 0-2 men den var jättespännande & jämn !!!!

HEJA

De var kvar till söndagen men vi åkte hem igen för att kunna vara med på :
ARBOGA MEET ( en bilträff och cruisning ) Vi kom dit vid 17.30 och körde runt lite innan vi träffade Lille-bell och Runar. Träffade även Carina,"Hasse" och Nina. Vi pratade en stund sedan körde vi cruisingstråket ,Simon & Forrest fick mycket uppmärksamhet som vanligt!!!

En mycket trevlig kväll !!!

På söndagen sov vi länge och när Jonatan kommit hem var vi på kalas hos Sandbergs !

Vi avslutade kvällen med två promenader dels "Ullvirundan" och senare en kortare tripp upp till nya området.....

Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M

Kommentera här: