Sjukstuga!

Hej!

Ja, det är det här hemma.... Jag har ont i halsen och känner mig lite hängig, mer igår än idag. Jonatan hade feber igår men mår bättre idag! Hans lag KFF P - 95 hade match igår. Vi klädde på oss rejält och tittade på matchen. De vann stort mot Kolsva!

Heja 

Innan matchen hann vi ut till Erikslund, Simon skulle rida. På eftermiddagen tittade vi på film : PS. I love you ,med Hillary Swank- helt okej!

Vi tittade även på fotboll - Sverige-Portugal som slutade 0-0!

Givetvis deltog vi i EARTH HOUR, släckte alla lampor och tände ljus !



Igår mötte jag även en person som jag ville prata med. Det blev en lång kram men inte så många ord, mer än att jag/vi tänker på dem!!!! Skönt !



Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M

Kommentarer:

1 Annette:

Hoppas du mår bättre idag.

Rasmus är på gång att börja träna med KFF.

Stort tack för en trevlig och bra bandysäsong!

2 Annette:

"Som en våglinje

utan början, utan slut

är det som kommer och det som går



som vågor i ett omätligt hav

är livet och döden

förbundna med varandra

och varandras eviga förutsättning



och i havets djup

-finns där någon botten?"



Ha det gott, Eva-Marie.

3 Mikael:

Svar: Heeej :) Jodå, här är det bara toppen. Solen skiner, Marberger ska till Eurovision, folk är glada och det är varmt så det gör mig på toppenhumör! :D

Usch då, förkylningar är inte kul. Peppar, peppar har jag sluppit det än...

Hos mig sker det en del, turné nästan. Flänger runt som en galen höna, inte bara på helgerna, men det är kul! Just den här helgen är det nog rätt lugnt på den fronten dock tror jag... Det blir lugnt för mig iallafall, släktfirande!

Krya på er

Kram kram

Kommentera här: