Martin Stenmarck!

Hej!

Blir ett litet kort inlägg i natt....

Jag jobbade och efter jobbet skjutsade jag ut Simon till stallet. Han hade anmält sig till Gymkana = tävling med & utan häst!

Hans lag vann!!!

Jag åkte in till stan igen för jag hade en klipptid och det var verkligen dags för klippning, jag såg för hemsk ut.... Nu är jag nöjd igen!!!

Sedan var det bara hem som gällde! Erika & jag fixade Tacos medans Simon duschade och sedan åt vi med Jonatan & Rasmus.

Därefter bar det iväg till TUNA PARK i Eskilstuna! Pandora, Anna Gladh och MARTIN STENMARCK uppträdde!!!



Martin gav järnet så svetten lackade och låtarna på nya skivan gillade jag.....

(Tog kort men har inte "tankat" över dem ännu.....)

Kvällen var jättelyckad och jag hann även shoppa en hel del......

Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M

Kommentera här: