Vi hann...

Hej!

Igår var det bara jobb,skjutsningar,träningar,strykning,plock,tvätt och disk som gällde....

Idag däremot har vi haft besök av en tjej som heter Carina. Hon kom från vår lokaltidning "Bärgslagsbladet"!

                 

Hon intervjuade Simon (& mig lite med) om intresset för LINDA BENGTZING ! Hon ställde en hel del kluriga frågor... Tog sedan kort på Simon...





När hon åkt, stack vi direkt och hämtade min jobbar kompis ULLA ! Vi styrde kosan mot NYKVARN ! Där mötte nämligen KÖPING IBF DAM Div 1 just Nykvarn !

( Både Ulla & min andra jobbarkompis Anette har döttrar med i laget : Linn & Julia ! )

KIBF vann "tackolov" den väldigt spännande matchen med 4 mål mot 3 och det var jämnt....


HEJA 

Jag spelade ju själv med i det dåvarande KIBF DAM laget i 12 år, från 1982-1994 !!! Innebandy är och förblir den roligaste sporten för mig!

Må så gott alla som läser detta!!!


KRAM E-M

Kommentera här: