Goodbye sweet summer 2010...

Hej!

Ja IDAG var det den sista dagen på sommaren 2010....

För i morgon är det höst.....

Känns lite overkligt, för den här sommaren har gått så otroligt fort. I och med att vi inte kom iväg till Florida i vintras så var längtan efter denna sommar enorm och jag tog även semester i 5 veckor istället för 4 som jag brukar. Men dessa veckor bara svischade förbi....

Här kommer några speciella bilder från min/vår sommar:



* Vi var på SOMMARKRYSSET 3 ggr mot typ bara 1 gång med tjuvstart i maj...



* Simon fotade en hel del och motiven var bla blommor...



* Vi åt våra egna jordgubbar....



* Vi var på Power Meet ( Europas största bilträff )



* Vi åkte till Westerqwarn & Strömsholm med Pontiacen på picnic!



* Vi var på Allsång i Katrineholm & Simon var med i deras lokaltidning efteråt...



* Vi var till Stockholm 3 ggr och vi såg Martin Stenmarcks konsert på "Grönan"!



* Vi såg Linda uppträda i Sala tillsammans med Helena,Linn & Elin...



*Jag fick äntligen ta ett kort på både JONATAN & SIMON & lägga ut den här....

Vi har även : badat,shoppat,varit på cykelutflykt,varit på Nickelodeondagen mm denna sommar 2010.....

Att det nu blir höst är rätt okej det med, jag gillar våra årstider även om jag kan erkänna : att vintern INTE är min favorit årstid precis...


Må så gott alla som läser detta !!!


KRAM E-M

Kommentera här: