Home at last!

Hej!

Då hinner man både städa & tvätta...... vilket jag har gjort idag.......

Jag gillar att vara på resande fot men att samtidigt få sova i min egen säng..... Men ordspråket :
"Borta bra men hemma bäst " stämmer bra in på mig...... Fast man måste ju åka bort för att uppskatta hemma.....

Vi har ju varit till Gävle & Örebro i veckan och i morgon bär det av till Stockholm! Göran & Jonatan ville inte hänga med så det blir Erika, Simon & jag som åker.....

Erika skall shoppa och Simon och jag intar "Grönan" "rätt tidigt" för att få bra platser......

Min favorit Martin Stenmarck är med!!!



& Eurovision vinnaren Lena med sin låt Satellite!



Annars har vi inte gjort något speciellt men i kväll skall jag nog titta på filmen:

"REMEMBER ME med Robert Pattinsson!




Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M