Svampbob,Onda ögat & Goa Linda!

Hej!

Igår var vi till Gävle! Nickelodeondagen hade ett stopp där och Linda skulle vara där!

Vi stannade vid Valbo och åt på IKEA och shoppade en hel del innan det bar av till Centrum i Gävle.
Där träffade vi : Helena,Linn,Anton & Fanny. Tack för sällskapet!! Även "Glada Gänget" med Jennie & Carro i spetsen var där..... Kul att se er tjejer!!!

Strax därefter startade det, Pernilla Wahlgren var konferencier & artisterna var :

Sibel,Lovestoned,Linda & Velvet,Star Pilots,Timoteij, Amy Diamond & Darin!



Simon filmade mest så jag snodde denna bild från tidningen....

Linda & Velvet var absolut bäst men jag gillade även Lovestoned!

Ibland under showen kastade de ut prylar och det blev en HUGGSEXA om allt som kom farande i luften....

Jag lyckades fånga en plastgitarr och en tröja......

Men när en Svampbob kom flygande högg jag och en annan "dam" efter den och jag vann och det var då hon kastade "onda ögat" på mig!
Alltså hon & hennes dotter var helt galna, dottern sa till mig : det där var min mammas....!!!! Jag sa inget, vi var ju två som gjorde samma sak....

Jag fick mitt straff när det var slut- en KNUFF I RYGGEN av dottern ca 16 år! Jag sa inget då heller.....

SJÄLVKLART kokade det i mig, men jag tänkte inte sjunka till deras nivå- aldrig!!!

Nåväl, vi träffade aldrig Linda  (fast hon såg Simon & vinkade glatt) efteråt.....

Efter att ha shoppat lite mer åkte vi ut från stan för tanka & äta men var tvugna att åka genom stan och precis då ropar Jonatan - där är Linda!

Så Simon fick till sin stora glädje träffa henne!!!!

Vi pratade om Vera,Simon,Dagis,Sala mm..... Hon var så go!!!!


Velvet ,Simon & Linda!

Jenny,Simon & Linda!

Hemma var vi vid ca 00.30 trötta men nöjda!!!!!!

Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M

Kommentera här: