Lör-Sön !

Hej!

Den här helgen var en riktigt skön helg.....

Vi var hemma stora delen av dagen igår men på kvällen var vi hos våra kompisar, Lille-Bell & Runar på middag.

                                     

Det bjöds på JÄTTEGOD mat & dryck : fläskfile,ris,sallad,ost,kex,öl & cider och till efterrätt - helt underbar morotskaka - den smälte i munnen!!!

Vi bjöds också på MYCKET TREVLIGT sällskap och kom inte hem förrän vid 02.00!!!

Idag var vi mer shopping sugna så vi åkte till Örebro ( Marieberg ) ! Jag var tvungen att byta ett par av Simons shorts pga av felmärkning.....


Sådana här, fast i pojkstrl , 2 par svarta & 1 par grå köpte vi! Jonatan fick ett till par skor, NIKE och en NIKE t-shirt!

Jag var även inne på Lågpris Magasinet & där köpte jag ljus,platsfickor,keramikhjärtan mm..


På ICA MAXI köpte jag filmen "Låt den rätte komma in"
Den spar jag till PÅSK helgen.....

Må så gott alla som läser detta!!!


KRAM E-M

Kommentera här: