Det blev hemma som vann...

Hej!

Vi åkte aldrig! Jag har varit trött hela veckan och orkade helt enkelt inte. Sedan blev det inte bättre att Jonatan har prov som det måste pluggas till... Efter moget övervägande hoppade vi över trippen!

Men Vincent kommer att bli firad av oss ändå!!!!

Istället var vi och såg OLA igår, trots regn. Sedan idag var det "Småstjärnorna" och Simon var med för fjärde gången. Han sjöng Anna Bergendahls "This is my life" och han gjorde det riktigt bra!!!!!

En sak som värmde mitt "mammahjärta" var : en okänd tjej i 10 års åldern stod och tittade på Simon, han märkte inget men det gjorde jag. När vi sedan gick förbi sa hon blygt - du sjöng jättebra!
Allltså så himla gulligt!!!! Och modigt gjort av henne!


Simon på förra årets Barnfestival !

Det är inte slut på Yran än utan ikväll vill Simon titta på DEAD BY APRIL.....

Ps. Jag tycker att Anna Bergendahl helt klart var värd en plats i FINALEN, hon gjorde semin jättebra!!! Jag/Vi har gillat henne hela tiden!!! Ds.


Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M





Kommentera här: