Ingen rök utan eld!

Hej!

Oturen fortsätter.... Idag brann det i mitt strykjärn....

Jag har sedan jag blev hemma med foten hittat på olika lösningar att göra saker utan att behöva stå.... Jag har bla ställt upp min strykbräda på mitt soffbord, så nu kan jag sitta och stryka...
Och detta roade jag mig med i morse när detta inträffade......

Vad det var med strykjärnet vet jag inte, men det "bolmade" rök och luktade bränt om det.... Men ett nytt måste inhandlas......

Bilens fel har de hittat och kommer bara att kosta ca 2000 kr.... Förra gången gick det på 19000 kr så lite har man att vara glad för....

HEJA VOLVO!!!

Media Markts 3 års firande är i gång nu och de bjuder på : Jill Johnson i kväll, Ola i morgon och Nanne Grönvall, Amy Diamond & EMD på lördag....

Jag tror inte att vi skall dit, men Simon har match i Västerås i helgen och om det inte krockar med varandra och vi ändå är där så kanske vi tittar in ändå.....


OLA & SIMON 2010!

Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M

Kommentera här: