Konsten att handla....

Är jag jättebra på, även hemifrån..... Idag fick killarna göra ärenden på STAN`s TJEJKVÄLL...

Bla fick JC ett besök av mina söner...



Jag ringde dit och berättade om mitt ärende och så var det bara för dem att åka upp & handla...
Det handlar om kort innehav & så.....

Det är en av de positiva fördelarna med att bo i en liten stad.... TACK för hjälpen ni goa butiksägare på JC och samma fina hjälp får man när man handlar på BISSENS!!!

Nåja idag har jag kollat på "Twilight & New Moon" och börjat på "På spaning med Bridget Jones"....



Jag kommer nog vara en riktig film kritiker när denna sjukskrivning är över.....
Men så älskar jag att kolla på film.....


Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M

Kommentarer:

1 Jennie:

Tråkigt att i antagligen inte kommer iväg! :/ Syyynd!

Hur går det med julshowplanerna? Är det klart att ni åker? :)

kram!

Kommentera här: