Militärvecka!

Känns det som att jag har haft!!!

Den här veckan har jag dels jobbat, varit på föreläsning på kvällen i 3 timmar (när man är som tröttast!!!) Jag har jobbat över 2 timmar en kväll och vi har varit på Bandy 2 ggr och kommit hem sent på kvällen...

Så igår var jag så trött.....



Därför har jag varken hunnit eller orkat blogga.....

Idag smäller det!!! Linda Bengtzing är med i Melodifestivalen!!! Vi har laddat våra mobiler och köpt godis och nedräkningen har börjat!!!
RÖSTA gärna på vår favorit : 099-20206 (3.60 kr) el 099-90206 (9.90 kr)!


Linda & Simon för sisådär 4 år sedan....

Men innan dess skall vi titta på två matcher (Bandy & Innebandy) först KIS matchen mot Finspång! En match som inte räknas, för KIS måste ändå kvala för att hålla sig kvar i allsvenskan!!!

Sedan KIBF matchen mot Hammarby! En MÅSTE match i kampen för att vinna serien!!!


Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M


Kommentera här: