Kalas....

Dessa två dagar har bara försvunnit trots att jag jobbat 7.30-18.30 & 7.30-16.30.....
På jobbet är det överskolningar som gäller,pyssel inför hösten & att städa avdelningen + givetvis att vara med barnen!!!



Hemma råder lugnet... Grabbarna är ju lediga och gör lite vad som faller dem in....
Göran kämpar med E körkortet....

Och idag var vi på bortbjudna. Kusin Emilia fyller 12 år idag och hade kalas..... Trevligt!!!

Grattis Emilia 12 bast!!!

Jag fortsätter min rensning och härom veckan la jag ut Simons gamla Converse på Magazin 24... Ännu är de inte sålda men jag hoppas fortfarande på att de skall hitta en ny ägare... Och att de är gamla är lite att ta i... Simon hade på sig dem en gång, så de är som nya.....


FOR SALE!!!!


Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M

Kommentera här: