Rad 3 & backstage!

Frottera sig med "kändisar"... Det gör man inte varje dag.... Det kommer Simon och jag få göra då vi åker på Diggiloo i sommar... Vi hamnade på rad 3, A sektionen.... Sedan att få gå bakom scen är ju sååå häftigt!!!



Det hade ju varit EXTRA trevligt om Linda varit med.....


Linda & Simon i Gullspång sep 2011....

Men man kan inte få allt och vi är sååå GLADA att vi vann!!!!!

Den här helgen har varit lite seg, jag har haft känning i hjärttrakten men det beror nog på magen....

Vi var ju hos släkten på fika igår och jag avstod ståndaktigt alla godsaker, men det var tufft!!!
Promenerat har jag också gjort... I fredags hängde Erika med mig & Göran och igår fick jag med mig Simon.... Jonatan & Göran var i Västerås..


Må så gott alla som läser detta!!!

KRAM E-M


Kommentera här: