SEP.30.2011 + 21!

Den här veckan gick otroligt fort....

Dels gav trippen till Gullspång oss en positiv kick, härligt att möta goa Linda igen!!!



På måndagen hade vi en efterlängtad planerings dag och i tisdags var vi först på Simon utvecklings samtal.. Där fick vi ännu en positiv kick, då vi fick veta att det går bra för Simon i skolan....

På kvällen åkte vi till Västerås, Jonatan hade tränat och vi hämtade honom. Därefter åt vi på MAX, innan vi var på Föräldramöte i hans nya skola/klass..... Bara positivt där med....

Onsdagen ägnades åt storhandling innan jag tog LILLLÖRDAG!!! IDOL & GODIS....

Efter jobbet igår åkte jag själv till Västerås... Jag skulle hämta Jonatan från träningen men hann göra : ERIKSLUND SHOPPING CENTER.....



Jag strosade runt och letade efter ett nytt regnställ.... Hittade inget "men sprang av ren händelse på" dessa skor till Simon.....
Sedan köpte jag även nya byxor och en tröja på LINDEX åt mig själv!!!

Och nu är det "Äntligen Fredag"!!! Så skönt med sovmorgon i morgon!!! Skall försöka ta tag i "några lösa ändar" i helgen bla garderobsrensning...


Ha en härlig helg alla som läser detta!!!

KRAM E-M

Kommentera här: