Lång dag...

Är den... denna "långmåndag" då jag jobbar 7.30-18.30.... Men nu är den gjord och jag kan koppla av!!!



IBK Damerna förlorade sin match mot Täby igår och jag hade ett fel till på krysset... Men jag ligger fortfarande 2:a, vilket ger 1500 kr ... Men det är 3 matcher kvar ,så än är det inte kört!!!

Vi avverkade "Ullvirundan" Göran & jag igår... Jag har "bara gått" de sista dagarna pga hosta.... Men vi gick rätt fort, för att vara oss...



Annars var det lugnt hos Ohlssons igår... Skönt med hemma helger!!!

Den här veckan har killarna sportlov och idag var det dags för Tandläkaren för bägge... Simons tandställning kollades upp och Jonatan kom hem utan att ha hål!!!



Vi skall även försöka få till några klipptider, vi är alla rätt långhåriga just nu....Bäst att passa på när de är lediga!!!



Ha en skön fortsättning på veckan!!!

KRAM E-M


Kommentera här: