Lite shopping....

Blev det igår i Västerås... Dels åkte vi dit för att vi hade utvecklingssamtal med Jonatans lärare...

"Jonte" går ju på Wenströmska och där inhyses ett flertal Gymnasieskolor såsom Widénska....

Jag slog två flugor i en smäll , jag bokade tid för Mammografi samma dag!!!




Man blir inte yngre och självklart vill jag gå på regelbunden koll för att undvika cancer...

Sedan blev det lite shopping... Nya joggingskor till mig... Jag hittade rätt nästan på en gång.. För i och med mina fötter lever sitt eget liv, så kan det vara svårt ibland!!

Dessa köpte jag!!!

Så snygga!!!

Sedan köpte vi påskgodis på City Gross, billigt, var inne på Pickaboo, en "krafsaffär"som jag alltid hittat något i.. Igår blev det en skylt med veckodagar.... Storhandling på Willys mm....

Detta hände igår... Idag är ett oskrivet blad men än så länge har jag avverkat "Ullvirundan" och nu skall jag snart till jobbet!!!

Ha en skön helg alla som läser detta!!!



KRAM E-M


Kommentera här: