På utflykt!

Kan man säga att i alla fall jag var!!! Jonatan hade match i Uppsala så strax efter kl 07.00 åkte vi mot Västerås Jonatan & jag!! 
 
Samling där och byte av bil, samåkte med några andra.. Skönt att slippa köra själv då jag inte är så bra på att hitta i okända städer...
 
Nåja matchen mot Sirius vanns av Tillberga med 3-6! Jonatan fick äran att göra ett mål och han var så duktig och kämpade på bra!!!
 
 
"Jonte" längst ut till vänster...
 
HEJA 
Väl i Västerås igen åt vi på Pizza Hut och sedan svängde vi in på Stadium XL och där fyndade jag en ny vinter jacka!!! Sedan åkte vi även in till Erikslund och gjorde några små ärenden... När vi kom hem till Köping körde jag ut Jonatan till Julia i Valskog och sedan gick jag "Ullvirundan"....
 
Simon & Göran var ju inte med utan hemma och Simon har haft lite ont i armen....Tom mer än han hade igår...
 
Men han är snart på banan igen, så envis som han är!!!
 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 

Kommentera här: