Veckan!

Som gick var rätt lugn.. Jobb,skola, läxor, promenader, bandymatch, veckohandling...
 
 Jonatan hade  match mot Ukranias landslag i tisdags.. En match som Tillberga vann med 2 siffrigt!!! 
 
 
 
Ukrainas landslag anno 2013!
 
 
HEJA
 
Idag blev det att åka till Västerås.. Jonatan hade serie match och innan den började hann jag till Erikslund.. Där shoppade jag bla några t-shirts till Simon.. Lite plock på Rusta och annat smått & gott!
 
Sedan såg jag när Tillberga spöade Kungälv med 12-2! Jonatan gjorde ett mål och spelade fram till ett !!! STOLT MAMMA!!!
 
HEJA 
 
Resten av kvällen spenderade jag framför tv:n.. Kände mig lite hängig så jag hoppade "Ullvirundan" idag...  Men i morgon blir det "Bissenmilen" med bästa Marie förutsatt att ingen av oss får förhinder av något slag!!!
 
 Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 

Kommentera här: