Sicken lördag!

Blev en mycket härlig sådan! Var först ner på "Krillan" och tittade på min guddotter Simones match mot Forsby!
 
Sedan cyklade Marie och jag upp på "Kämparnas dag "... Lite mingel och lott tagning.. Dock ingen vinst!!!
Iom att vi blev hungriga så cyklade vi vidare ner till Stenugnsbageriet och åt lunch...
 
Här sitter vi längst ut...
 
Vi satt och åt och njöt i solen samtidigt som vi pratade... :D
 
Vi gick även en sväng på stan och cyklade vidare ner på Big Inn och kikade.. Väl hemma satt jag i solstolen en stund och sedan lite plock inne innan jag gick "Ullvirundan" Resten av kvällen satt jag framför tv:n.. Jag tittade på filmen: 
 
Idag ska jag bara plocka här hemma och kanske blir det en stund i solen innan jag ska gå "Bissenmilen"...
 
Kommande vecka bjuder på : jobb, skola, promenader och ledighet !!!
 
Må så gott alla som läser!!!
 
KRAM E-M
 


Kommentera här: