Party!

Blev det igår för oss... Görans bror "Hasse" fyllde 50 år!! Så då hade de fest!! Vi blev bjudna på god mat, dryck och tårta!! Vi dansade till 80 tals musik- me like!! :D Minglade och hade det allmänt trevligt!!!
 
 
Jag kan säga att jag somnade ovaggad inatt!! :D
 
Idag åkte Simon och jag till Västerås!! Åt först på Jensens:
 

 
 
Sedan var vi inne på Punkt gallerian, på Intersport... Där hittade Simon nya inneskor och en ny jacka...
 
 

 
 Hittade ingen bild på skorna.. Men det var ett par svarta NIKE.. 
 
Sedan åkte vi ut till Erikslund.. Var inne på : KENNEDIES..
 
De hade rea men tyvärr fyndade vi inget på rean.. Däremot blev det några kallingar.. : 
 
 
Resten av kvällen blev vi bara hemma.. Jag har bestämt mig för att vila några dagar till iom att det känns lite bättre i höften! Har jag dock ont i morgon, då jag går till jobbet ska jag ringa och försöka få en tid hos familjeläkarna!!!
 
För övrigt väntar en vecka med : Jobb, Besök hos sjukgymnasten, Föräldramöte på Ullvi och till helgen Innebandy cup och ev Bishoputgång!!
 
Må så gott alla som läser detta!!! 
 
KRAM E-M
 
 

Kommentera här: