BF=Simon!

Han kom in på sitt förstahandsval!!!! Barn och Fritidsprogrammet på Ullvi!!!!!
<3 Simon!!! ( Såg det på Dexter redan för några dagar sedan men ville inte säga något förrän allt var klart!!!)
Vi är så glada och stolta!!! 
 
2 dagar till, sedan jag har 11 dagars semester.. Sedan jobb 1 vecka innan jag går på 3 veckors semester igen!!! :D
 
VÄDER...Är jag väldigt beroende av.. Vill ju inte att de ska regna när det är Power Meet!!! Men enligt väderleksrapporten ser det regnfritt ut hela helgen, iallafall just nu!!!
 
Bild från förra året...
 
Jonatan och jag var på en liten shoppingtur idag.. Han skulle ha en Innebandyklubba.. KIS har börjat sin försäsongs träning med att träna Innebandy!! Vi hittade även ett par shorts, strumpor och en t-shirt till Simon på Intersport.. På Vinyl blev det ett linne... 
 
Vilar fortfarande min höft... Blev bättre i helgen men idag på jobbet hade jag ont och var stel.. Köpte Voltaren tabletter.. Måste bli av med denna värk!!! Längtar ju ut på mina promenader!!!
 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 

 

 
 

Kommentera här: