BBW & Icebugs..

Blev en Bissenbrainwalk i kväll med Maja..Hon skymtar längst ner bakom skylten till höger.. :D
 
 
Förenade nytta med nöje i halkan, för det var snorhalt på vissa ställen!!!
 
Hade en lång dag på jobbet med stängstängning och kom inte ut förrän efter 19.15... Hemma var jag vid ca 21.30 efter att ha gått och stått och pratat en stund!!! Så bara jobb & BBW idag alltså....
 
Igår blev det också jobb, sedan hem på delad tur och då gick jag Ullvirundan i regnet!!! BURR!!!
Tv soffan lockade resten av kvällen och så började jag i min nya bok :
 
 Började bra!!!! :D
 
Nåväl goa vänner ta det lugnt i morgon bitti när ni ger er ut, halt som skrutt därute!!! Men jag kör på i mina fantastiska skor, mina ICEBUGS!!!
 
 Rätt dyra ja!!! MEN!!!!! Värda varenda krona!!!!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M


 
 

Kommentera här: