Tjuvstart!

En sådan gjorde jag idag.. Tjuvstartade med att ta fram Advent!!! :D
 
 
Nästa helg har jag häcken full med att sporta.. :D Jag ska se IBK Köpings Damer spela mot Hammarby på lördagen och på söndagen ska KIS spela mot Gustavsberg!! Så jag hinner liksom inte då!! Men nu är det klart kan jag göra några ändringar eller lägga till lite iom att det mesta är klart!! :D SÅÅ SKÖNT!! Men vi tjuvstartade med att tända de elektriska stakarna.. Inte de andra för där går gränsen!! 1:a Advent är alltid 1:a Advent!!
 
Ja jösses vad denna helg gick fort!!
 
Men kvar idag innan jag hamnar framför tv:n är en BISSENBRAINWALK och idag tänker jag extra mycket på Bissen & Emma som i torsdags var med i en svår bilolycka!! Bissen krossade ett knä och bröt armen, Emma hade en spricka i foten och är gipsad samt att de är mörbultade och chockade!!
 
Kommande vecka bjuder på : Jobb, Skola, Ett bankbesök, Samkväm på jobbet på fredag och helgens matcher... 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: