USA!

Jag är ju helt såld på USA, jag vill se New York, jag vill bila längs kusten vid Los Angeles, jag vill åka till Georgia och besöka staden Savannah!!! Även ett besök i Conneticut och lilla staden Mystic skulle vara kul!!!
 
New York...
 
 
Los Angeles...

 
Savannah...
 
 
Mystic...
 
Att vi åkte till Orlando i somras vill jag givetvis fortsätta med men det är på vintern jag helst vill åka, det är då jag behöver sol och värme som mest!!!
 
Får se när dessa resor blir av, för de delar ju lite klimat med oss.. :D Vinter när vi också har den och då åker jag hellre till solen!! :D Men någon gång sååå !!! :D
 
För övrigt är jag på banan igen.. Är hemma imorgon också men på torsdag blir det jobb igen!!
 
Tyvärr måste jag till tandläkaren imorgon... Tappade en del av en tand idag!! INTE KUL!!!! 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 

Kommentera här: