Västerås..

Blev en tur dit idag.. Jag shoppade på både Dollar & Pickaboo.... Hittade lite småkrafs och är väldigt nöjd!!
 
 
Var även inne på Pickaboo.. Köpte några söta tavlor !! Var man än tittade stötte man på dessa goa gubbar:
 
 
Känns att vi närmar oss jul... Hoppas att tiden går lika fort i December som den gjort i November!! 
 
Lunchen åts på gamla "Indianen" ... Gott!!!
 
 
 Trött är jag och jag har ont i huvudet samt att jag haft lite näsblod så nu väntar jag på "Så mycket bättre" .. Sedan ska jag titta på film... Blir nog denna :
 
 
Är ju barnsligt förtjust i Katastroffilmer!! :D
 
Morgondagen blir hektisk, Jonatan är uttagen och ska spela mot Berget imorgon!! Kul!!
Direkt när den är slut är det bara att åka hem och klä om för att hinna ner till Kabbehallen och titta på IBK Damernas match mot Lockerud!! 
 
Ser fram emot två roliga -Vinst- matcher!!! För det har jag tippat!!! :D
 
HEJA 
 & HEJA 
 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 

Kommentera här: