Sanningar!

Kommer alltid upp på våra Dammiddagar!! Både glada och sorgsna!! Men det är skönt att ha så goa vänner som man kan prata om allt med!!! :D Skvallrar gör vi också!! :D
 
 
Marie är oerhört duktig på inredning!! Hon hade dukat så fint och vi bjöds på god Pulled Pork med massor av tillbehör samt jättemumsig äppelpaj!! Riktig höstmat!! :D 
 
Fredagen kom...
 
 
Jag jobbade och sedan tog jag ledigt en stund för att gå på ett läkarbesök... Har ju haft lite stickningar i bröstet ett tag... Jag tror själv att det är av stress men ville kolla upp det!! Blev ett EKG gjort!! Såg bra ut!! Hon skulle kolla och jämföra med förra EKG:t! 
 
Sedan tog jag upp några andra saker och nu har jag startat en procedur som jag inte vet vad jag tycker om eller rättare sagt vill göra/ vill inte göra!!!! VIKTOPERATION!! Fortsättning följer!! :D
 
På eftermiddagen/kvällen gick jag en ULLVIRUNDA!! Underbart väder!!
 
 
 
 
 
 
Sedan efter mat och dusch åkte jag ner till KB-Hallen och tittade på när IBK Dam spöade Lillån med 11-2!!
Så skön och efterlängtad vinst!!! :D
 
 
Väl hemma igen blev det i stort sett sängen.. Var sååå trött efter denna hektiska vecka!! 
 
Nu njuter jag av två lediga dagar!!!
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
GLÖM INTE ATT STÄLLA TILLBAKA KLOCKAN I NATT !!!
 
 
 
KRAM E-M
 

Kommentera här: