Resplaner!

I slutet av oktober åker jag ner till Göteborg för att fira att jag har fyllt 50 år och att Maja också fyller jämnt!!!.. SAMT att vi har varit vänner i 40 år!!!
 
Vi hade planer på att se ORUP!!! Men där fick vi tji... Den helgen är Orup spelfri! !!
 
 
 
Så det sket sig!!!
 
Men idag bokade jag iallafall boendet... Vi ska bo på ett hotell som vi bodde på (när vi flera gånger) åkte ner till Gbg som tonåringar... Hotell Liseberg Heden!!!
 
 
Jag åker på fredagsmorgonen och kommer ner till lunch!! Sedan har vi hela helgen på oss att umgås och bara strosa runt och snacka skit, fika, äta god mat och bara vara!!!! Ska bli sååå kul!!! 
 
Detta snokade runt / bokande av hotell pysslade jag med innan jag åkte iväg och veckohandlade... Blev även kvar lite längre på jobbet för vi fick ett viktigt besök... :D
 
Jobbet ja... Sjukdomarna florerar!! Vi har haft ca 5-7 barn per dag i veckan... Det går Svinkoppor,Höstblåsor, Stafylokocker finns också.. De får feber och blir rejält hängiga!! :(
 
 
 
Hoppas att jag klarar mig denna gång men det verkar smittsamt, för min tillfälliga kollega ramlade dit idag!! Rejält förkyld!! :(
 
Helgen är här.. Jag ska plocka lite hemma och försöka gå ut och PW:a på förmiddagen. På söndag blir det ju Innebandy.. Sedan ser helgen rätt lugn ut!!!
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 
 

Kommentera här: