Så kom hösten...

Så där på en gång!! Från att ha varit riktigt varmt i måndags till regn och kyla igår och idag!! 
 
Så här långt har jag bara jobbat, PW:at, tittat på tv och idag lite småpyssel vid datorn... När jag slutar tidigt brukar jag boka av & på möten, ringa olika samtal, plocka med papper mm...
 
 
 
 
 
 
 
Idag blev det också att beställa nya skor.. Nya ICEBUGS till halkan i vinter.. Lika bra när de ändå är på rea!! För 1075 kr fick jag mitt andra par!!!
 
 
Bästa dojjorna ever!!! Så bra och sådana LIFESAVER!!! <3 I ur och skur har jag gått i dem.. Har halkat till men aldrig halkat sedan jag köpte dem.. Bra när det är glashalt, vanlig halka och snömodd!!! KÖP!!!!!!
 
Dags att runda av här... Dags att ta en Ullvirunda i regnet!!! Ser ut som torsdagen blir lugn.. På fredag blir det en AW med iallafall Lena & Reija på Bishop!!!
 
 
Jag ska även kolla på IBK Damerna i Sverigespelen.. Sedan MÅSTE vi ut och leta byxor och en ny höstjacka till Simon..
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M

Kommentera här: