Kämparnas dag!

 
 
Är en dag tillägnad alla barn som kämpar mot cancer! Det är också en dag som är tillägnad <3 lilla Malva som rycktes bort i denna fruktansvärda cancersjukdom, Neuroblastom!!
 
Malva gick hos mig/oss på Spindeln en kort tid.. Hon vara bara 1 år när hennes sjukdom upptäcktes och hon hann bara vara hos oss en kort tid!! Efter ca 1 års kämpande mot sjukdomen blev hon friskförklarad och återvände till oss men sjuknade om och avled i april för 4 år sedan bara 3 år gammal!! 
 
 
Malva är en liten tjej som jag kommer att minnas så länge jag lever!! Hennes korta liv hann påverka många människor och det till det bättre!! Det hennes familj nu gör för cancerforskningen är så mycket värt och kommer säkerligen förändra mångas liv på ett positivt sätt!!! <3
 
Imorgon öppnas portarna till Folkets park för en dag i cancerns tecken, för en dag i gemenskapen och givandets anda!! Klockan 11:00-15:00 pågår Kämparnas Dag!!!
 
Själv har jag inte bestämt om jag ska närvara MEN jag kommer att Swisha pengar till Malvas Kämparnas dag för att jag tycker detta är SÅÅÅÅ viktigt!!
 
FUCK Cancer!!! Hatar den sjukdomen som även tog min <3 älskade mammas liv!! Hon fick inte träffa mina barn, jag hann inte fråga ut henne om min barndom som jag borde ha gjort, jag blev berövad på en god vän och en älskad mamma!!! <3
 
Så stöd denna viktiga sak!!! 
 
 Folkets Park kl 11:00!!!
 
KRAM E-M

Kommentera här: