Gåva <3

Fick en jättefin present av ett litet <3 som slutade hos oss på Spindeln idag.... Blev såå glad och älskar att få presenter och kort där det står att man är " Världens bästa fröken"!!! <3
 
Det här värmer något enormt!!! <3
 
Angående barn... Jonatan ska äntligen börja jobba.. I dagarna inleder han sin karriär på Securitas!!! Älskade Jonatan Karl Emil som nyss var nyfödd!!
 
 <3 Jonatan ca 7 månader..
 
// Då mina älskade barn inte vill vara med på bild så får jag ta en gammal bild i brist på nya!! Självklart respekterar jag deras viljor men frågar alltsom oftast - kan jag inte få ta en bild?? NEJ får jag till svar!! ;( //
 
Min dag kan bara stavas jobb och PW! En PW som gick så där... Ont i höften mm... Men ut kom jag med Maja i örat och visst blev det stopp här och där men som sagt jag fick min runda gjord!!
 
Rätt nöjd ändå!! :D
 
Bara 5 arbetsdagar kvar!! Sedan ledigt i 11 dagar innan jobb 1 vecka.. Sedan väntar 3 veckors semester!! Ska bli så skönt!! :D
 
Men innan dess så väntar jag på att Maja ska komma hem till Köping!! Hon ska ha sin 50-årsbjudning och vi ska även hinna umgås på tum man hand!! <3
 
 
Det är även cruising i Arboga på lördag.. Blir nog en tur dit, om det nu inte regnar...
Pärlan..
 
Så jag har mycket att se fram emot.... :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: