Äntligen sommar!

Fin dag som blev ännu finare under dagens lopp!!!
 
Sommarvärme verkligen!!! <3
 
Idag har jag bara jobbat och gått min Ullvirunda!! :D
 
Testade nya skor.. Hade ju köpt på mig NIKE AIR PEGASUS i USA!! När vi var där förr förra gången hittade jag dessa:
 
 NIKE AIR PEGASUS 29!
 
Kloka Jonatan sa då! Köp två par mamma!! Vilket jag gjorde!! :D Har slitit ut ena paret och har precis börjat använda det andra till vardags...
 
I somras i USA sprang jag på dessa... NIKE AIR PEGASUS 30!
 
Det är dem jag PW:ade i idag... Gick bra!! Tog det väldigt lugnt och hade bra musik och Bästa Maja i örat!!
Skorna är väldigt sköna, lätta och med bra gung, så som det ser ut blir de nog mina nya GÅSKOR!! :D
 
 
För jag får nog förlika mig med att jag inte kommer att hitta några PUMA Bodytrain skor.. Har ju letat på nätet och hittat några utomlands men tyvärr inte hittat rätt storlek!! :(
 
Tänk redan onsdag imorgon... Har inga fler planer utan dagen blir nog som idag: JOBB & PW!! :D
Det är väldigt avkopplande att gå vid ca 19:00-20:00. Då har jag hunnit vila en stund efter jobbet och det har även hunnit svalna lite, sedan har jag ändå hela kvällen kvar...
 
 Brukar ju avrunda dagen i tvsoffan!! ;)
 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: