Utvärderingsdag!

/Planeringsdag hade vi på jobbet!! Vi skulle utvärdera och analysera vår arbetsplan och vi jobbade järnet tills klockan blev 11:30 då vi fick äta lunch på Athos!!
 
Gud vad god Torsken med Västkustmajonnäs var!! :D
 
Tillbaka till jobbet för mer jobb och när jag väl kom hem så åkte vi en sväng till Westerqwarn!!
 
Massor med bilar och folk, både bekanta och obekanta!! :D Blev lite prat och så gick vi runt och kikade en stund!! Men trött som jag var ville jag hem för att hinna gå Ullvirundan innan det blev för sent!!
 
 En sådan här kväll är det himla rart med en bil utan tak!! :D
 
Hemma bytte jag bara kläder och sedan gav jag mig ut... Det gick inte lika dåligt som igår men jag var tvungen att stanna några gånger... Blev även stående en lång stund med Helena och pratade om allt mellan himmel och jord!! Trevligt!!! :D
 
Nu lite tv innan jag somnar....
 
 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: