Sista höstdagen!

Blev en måndag då vi hade Planeringsdag.... Känner mig helt väck i huvudet efter att ha skrivit intensivt i ca 5 timmar, dock med rast...
Tre bilder från imorse...
Vi blev klara med Likabehandlingsplanen och hade lite annat att fixa innan vi hade gjort klart denna dag... 
 
Väl hemma tog jag en välförtjänt paus innan jag tog mig an Ullvirundan... Jag gick ut för hårt och kände av ryggen man stannade och stretchade här och där... Denna runda blev helt "by my self"och med musik i öronen...
 
 
Jag...relativt nöjd trots värk här och där.... ;)
 
Väl hemma blev det mat, plock och dusch innan jag hamnade framför tv:n och "Sofias Änglar och favoriten "Criminal Minds"... Skönt!! :D
 
Idag firas Halloween i USA... För ett år sedan var Maja och jag i Göteborg den helgen.. Vi bodde på hotell, shoppade och åt gott för att fira våra 50-årsdagar och att vi varit vänner i 40 år!! <3
 
 
 
Om ca 18 dagar ska vi umgås igen, en riktig långhelg.. Från fredag till måndag, då jag åker ner till henne i Halmstad!!! Ska bli sååå kul!!! :D
 
För övrigt väntar nu 2 jobbdagar.. Sedan har jag semester...
(Blir nog bara hemma för Simon vill inte hitta på något...)
 
....för att sedan jobba kortdag på fredag!!! Sedan är det helg igen!! :D
Alla Helgona helgen och då ska jag iväg och tända ljus på lunden... Älskade mamma och pappa <3 ni är så saknade!!! <3
 Mamma & pappa <3
 
Känns alltid lite extra i hjärtat (saknaden) när det är speciella helger samt stor helger... <3
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M
 

Kommentera här: