Throwbackthursday!

Hej!

Gårdagen var slapp... Jag satt mest vid tv:n..... Simon var hemma, han var frusen och lite lös i magen och då bestämde jag mig för att hålla honom hemma!
Vi tittade på film, vi såg : "Just like heaven" med Reese Witherspoon mfl!
 
 

På kvällen blev jag hämtad av Marie och vi åkte till Pronto och åt Kebabrulle. Efteråt åkte vi till ROYAL bion och såg: 

" FLICKAN SOM LEKTE MED ELDEN " Den var sååå BRA !!!!

 
Nu vill man ju se tredje filmen också!!!! 

Noomi Rapace är ju helt otrolig!!!! Vilken skådespelerska!!!!

 
 
Detta sysslade jag med den 28-29/9-09...
 
Lite kul med återblickar...
 
En annan, inte så rolig återblick är Estonia Katastrofen 28/9-94... Jag minns den så väl och vad tragiskt det var och är.... :( Vila i frid <3
 Bild tagen från Aftonbladet.
 
Idag den 29/9-16 har jag bara jobbat.... Har haft väldigt ont i ryggen/höften... Var värre imorse men gick till jobbet och med Ipren och insmord i Voltaren. Blev det bättre ju mer jag rörde mig och kom igång... Jobbade till 13:30 och nu i eftermiddag har jag bara vilat, hoppar PW:n även idag!!
 
Det regnade på väg till jobbet imorse men vad vacker himmeln var!!! <3
 
Tänk imorgon är det fredag.. Det är min stängningsfredag och jag jobbar till 18:30... Ev tar jag ut tid om det blir barntomt tidigare.... Blir ingen Ullvirunda imorgon, nu ska jag vila mig frisk!!
 
Helgen är lugn... Som sagt är det ju Kopparbergsmarknad, men jag vet inte om jag fixar att gå omkring där... Får se...
 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: