Grusade planer...

 Imorse på väg till jobbet.... Solen lyser men inte så där starkt!!
 
En effektiv dag med många barn och med ett högt tempo!! :D
Väl hemma hade jag klipptid...
 Slingan vid torget....
Blev bara toppning för jag orkade inte känna mig så långhårig... ;)
 
Efter detta grusades mina planer på ett långsnack med Maja och en PW!! Reija ville komma över och hälsa på medans Maxine hade DANS.. 9:orna i KAK hade gemensam danskväll och för att slippa åka fram och tillbaka tittade hon in...
 Var inte Dirty Dancing direkt utan typ vals mm....
 
Visst kunde vi ha pw:at ihop men vi pratade så mycket... Går imorgon istället!! :D
Men mysigt med tjejsnack ett par timmar.... <3
 
Nu rundar jag av kvällen här... Är jättetrött och ska sova nu...
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M

Kommentera här: