Hösten på väg...

Nej så är det inte utan vi bara hoppar över våren med denna kyla och sedan slår det till och blir sommar på en gång.... Den känslan hade jag ikväll när jag gick Ullvirundan...
Höstlikt tycker jag....
 
Nåväl idag har jag jobbat..
Imorse på väg till jobbet...
 
En hektisk men givande dag på jobbet blev det... Efter jobbet hade jag ett möte och sedan blev det en tur till Dollar.. Hittade inte det jag skulle ha men kul att kika lite...
 
Sedan blev det denna lite sena PW... Skönt nu efteråt och idag frös jag bara lite... Blev inte blöt även om det såg så ut stundtals...
 
Imorgon jobbar jag till 13:00 sedan bär det av mot Västerås... Ska ju göra den där Spirometrin.. Hoppas på ett positivt resultat, att jag inte har astma utan att jag bara råkade få ett envist virus på halsen....
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M

Kommentera här: