Livet går vidare...

Vilket det måste göra... Men att känna obehag och som jag kände, ett vakum... Får man göra!!
Hade sprängämnet i lastbilen sprängts så vet man ju inte hur vidden av det hela kunnat bli...
En liten flicka miste livet i fredags tillsammans med de andra tre... En hund också... Sedan alla skadade, deras skador för livet... :(
 
Alla hjältedåd av polis, räddningstjänsten och civila, vilket samarbete!! <3 
 Bild: svt.
 
I fredags tog jag mig en PW.. Behövde verkligen rensa skallen och prata med Maja... Det gick väldigt tungt men runt kom jag!!
 
 
Satt sedan och följde nyheterna resten av kvällen.... 
 
Igår tog jag mig min sedvanliga sovmorgon... Åt frulle och fortsatte kolla nyheterna... Lagade mat och plockade lite innan Erika och Emil kom förbi... Mysigt!!
(De vill inte vara med på bild, så därför ingen sådan...)
 
Idag har jag mer energi och håller på att rensa... Nu ska det rensas bort saker jag inte använt på flera år...Kollar upp lite keramik om det jag ska skänka, kasta el ev sälja har något värde... Mycket kommer att gå till välgörande ändamål!! 
 
Känns bra att skänka saker.. Jag är ju även Världsförälder, skänker alltid pengar till BBW och så detta samt varje år till Cancerfonden genom Kämparnas Dag...
 
Har ju funderat på att bli Blodgivare.. Men iom att jag äter blodförtunnande får jag inte bli det!! :(
 
Blir en PW lite senare i eftermiddag... Skönt att göra klart här hemma för att gå ut och sedan sjunka ner i tvsoffan...
 
Ska bli såå skönt med två 4 dagarsveckor!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 

Kommentera här: