Maries fest!

Blev väldigt lyckad!! Vi höll till i IKW stugan, såå mysigt!!
 I väntan på gänget!! :D Makalös himmel!! :D
 
Marie bjöd på kallskuren Italiensk buffé med pasta, kyckling, fläskfile, haloumi, pesto, vitlöksklyftor, bröd, ost och kex mm.... Öl och vin att dricka samt "marängcitronjordgubbstårta" MYCKET GOTT!!! :D
 
Efter maten men innan fikat körde vi musikquiz.... Mitt lag vann!! :D
 
Ett litet spratt spelade storebror Kenta sin lillasyster genom att duktige buggaren Björn bjöd upp Marie och hon fick bugga.... Hon följde lätt med Björn för han var en såå duktig lärare!!! :D
 
Marie buggar med Björn...
 
 
 Vår present till tvillingarna... Ja de visste om det!! :D
 
Vi surrade på och minglade lite innan vi i vårt gäng bröt upp vid 00:30 tiden.... Kallt som sjutton när vi cyklade hem!! Men varma i hjärtat efter en väldigt trevlig fest!! <3
 
Tusen TACK Marie för en jättetrevlig kväll!!! <3
 
Idag tog jag igen mig... Var och veckohandlade och sedan gick jag Ullvirundan.... Tack och lov uppehåll!! :D
 
 Några vårtecken....
Yes jag tog mig runt men med ont i ryggen och benhinnorna...
 
Väl hemma blev det kvällsmat, snack med Therese, sedan dusch och ett avsnitt av CSI....
 
Kommande vecka bjuder på: kurs imorgon mellan 08:00-12:00... Jag öppnar på Spindeln först!! Sedan ska jag ta mig ut på Ullvirundan innan jag ska tillbaka till jobbet till 16:30... Behöver inte gå upp till Spindeln för det är APT på Bofinken... :D
 
På onsdag ska jag på ett möte efter jobbet och på torsdag till Västerås för att göra den där Spirometrin...Lite nervös är jag allt... :(
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: