Today and yesterday!

Igår jobbade jag en stund innan jag gav mig av på kurs... KRIS utbildning...En väldigt givande sådan, 4 timmar gick rasande fort... Efteråt åt vi lunch på :
 
Athos... Mums så gott!! :D
 
Sedan hem för att dressa om för att i regn och rusk gå Ullvirundan....
 Kallt och ruggigt var det!!!
 
Därefter hem för att duscha och sedan tillbaka till jobbet... PK i två timmar!!! Var rätt slut igår kväll....
 
Idag började jag sent för att få äran att jobba till 18:30.... Tråkigt att komma hem bara en kort stund för att prata med Jonatan och ge honom hans presenter... Han skulle nämligen iväg och jobba... Ordningsvakt på sjukhuset...
 
 Utanför mitt jobb... Spindeln...
 
Presenterna han fick blev han iallafall nöjd över!!! Konstigt annars!!! ;)
 
Nu ska jag runda av dagen med att titta på GW:s mord!! Sedan kanske lite CSI...
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: