Underbara ledighet!

Så välkommen och behövd!! :D
Igår jobbade jag som vanligt....
 Igår morse....
 
En bra dag på Spindeln med mina barn och kollegor!! :D Skratt och allvar...Fick en hel del gjort!! :D
 
På väg hem...
 
Hemma efter jobbet åt jag och satt här och tog igen mig en stund... Sedan gav jag mig ut på Ullvirundan...
 
 
Jätteseg rackare... Kändes inte alls bra!! Men bara på´t ändå!!! Hade musik i örat, samt pratade med Maja en stund så jag tog mig hem men med några stopp för att fota....
 
Väl hemma blev det en kort eftersvettning och sedan dusch innan Let´s Dance!!! 
Där jag fick se min favorit åka ur!!!
 
Stina Wollter!! 
Men hon gav oss allt hon kunde och hon var och är såå gooo!!! <3
Nu hoppas jag att Ellen tar hem detta!!! Hon är duktigast!!!! :D
 
Bild tagen från tv4.se! 
 
Somnade ovaggad när jag lade mig efteråt... Helt slut... Är nog "Vårtröttheten" som satt in...
 
Idag kommer jag inte göra många knop... Plocka lite här hemma, titta på film och bara vara... Ska tom beställa Pizza/Kebab!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M
 
 

Kommentera här: