Yesterday is history...

Så är det och den är inte en dag som jag kommer minnas så där mycket i framtiden...
 Började iofs solig...Meee like!! ;)
Jobbdagen blev okej... Hade ju tagit på mig stängstängningen men behövde inte vara kvar till 18:30... Hade ju lite tid att ta ut så jag kom hem strax innan 18:00.... Igår gick luften ur mig totalt så jag vilade från PW:s.... Blev lite att sitta här vid datorn, prata med Maja och sedan lite tv innan jag la mig...
 
Idag så dagen ut så här...
 Imorse...
Vi åt påskbord idag på Spindeln... Bild från förra året.. GOTT!! :D
 
Var en lugn dag men med några viktiga åtaganden så dagen bara rusade iväg... Jag slutade iofs tidigt idag så dagen kändes inte lång....Väl hemma blev det lite plock innan jag åkte och veckohandlade... Hem för att plocka upp, plocka rent allmänt och sedan gav jag mig ut....Mellan skurarna....
 
 
 
 
 
Blandad kompott på väder kan jag säga.... Men skön från början och rätt ok men rejält kall på slutet... Lite blöt blev jag!! ;)
 
Nu ska jag ta igen mig i soffan... Får lite sovmorgon imorgon... Börjar 08:00... Sedan bara hem för att gå Ullvirundan och sedan ska jag inte göra något mer än att titta på Let´s Dance och njuta av fyra dagars ledighet!! :D SKA.BLI.SÅ.SKÖNT. !!! ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: