Ingen väska än...

Men iom att vi köpte två stycken handbagageväskor till så fick vi med oss saker.. Bla nya kläder och skor till mig och Jonatan.. Alla mina Yankee Candle ljus kom med hem... :D 
 Den svarta och USA väskan är nya..
 
Tre nya ljus.. Den gula har jag haft tidigare men blivit en favorit så den köpte jag på mig...
Mitt första WOODWICK ljus / Yankee Candle.. Sprakar när det brinner och doftar såå gott!!! Passade utmärkt att tända igår då det var en lite mörk och trist dag/kväll/natt....
 
Jag fick 4 st stora ljus för ca 360 kr!! Hemma här kostar de minst 329 kr st!! Iallafall till ordinarie pris....
NÖJD är bara förnamnet och alla var hela!!! :D
 
Jonatan kom hem en stund... Väntar på att få resten av sina saker.. ;) Jag själv väntar också.. Tvättar det jag kan och ska nu äntligen komma iväg och handla på Willys och på Maxi... Sedan ska jag slappa....
 
Imorgon ska vi på Felicias kalas... Hon fyller 16 år på måndag... :D 
 
För övrigt är min tanke att jag ska ta mig ut på Ullvirundan imorgon... ;) Hoppas att jag orkar!! ;)
 Ullvibackar...
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: